Živimo u digitalnom dobu u kojem je tehnologija preuzela vodeću riječ u poslovanju posebno u komunikaciji s potrošačima.
Nakon globalne pandemije izazvane korona virusom naše su se kupovne navike značajno promijenile i danas većina nas redovito kupuje online.
Samo Hrvatska ima 2.8 milijuna online kupaca, a njihov broj iz dana u dan raste. Isto se tako veliki dio naše komunikacije prebacio na društvene mreže.
Statistika kaže da 92% ukupnih korisnika interneta ima barem jedan profil na društvenim mrežama što je 4,8 milijardi ljudi.
Ovo veliko potencijalno tržište dostupno je svima koji svoje proizvode i usluge prezentiraju pomoću digitalnih marketinških alata.
Koji su to alati i kako ih koristiti za pozicioniranje proizvoda svojih vježbeničkih tvrtki danas su imali prilike naučiti učenici trećih i četvrtih razreda, smjera ekonomist i opća gimnazija Srednje škole Vela Luka.
Zanimljivu interaktivnu radionice pod nazivom “Digitalni marketinški alati za pozicioniranje proizvoda” vodila je poslovna savjetnica i vlasnica brenda Startup Simple Ivana Deak koja je sa puno praktičnih i kreativnih savjeta pokazala učenicima kako svoje proizvode približiti ciljanim kupcima putem društvenih mreža i web stranica. Za kraj su učenici predstavili svoje vježbeničke tvrtke Impression, Ježina, EUforija i Readycool te marketinški plan za svoju školu kako bi privukli što veći broj novih učenika.
Srednja škola Vela Luka bila je domaćin, a Poduzetnički inkubator Vela Luka organizator ove radionice namijenjene upravo učenicima kojima zahvaljujemo na sudjelovanju kao i njihovim nastavnicama.
Uspješnu zajedničku suradnju nastavljamo i dalje provedbom aktivnosti ranog učenja o poduzetništvu, a vas pozivamo da nas pratite i na našim društvenim mrežama.

Skip to content