Kako mikro, mali i srednji poduzetnici mogu ostvariti potpore za digitalizaciju svog poslovanja predstavljeno je danas u Veloj Luci na radionici pod nazivom “Saznaj kako se prijaviti na poziv – Vaučeri za digitalizaciju”.
Poduzetnički inkubator Vela Luka bio je domaćin radionice u organizaciji Centra za poduzetništvo DNŽ i HAMAG BICRO-a na kojoj se moglo saznati više o ovom pozivu koji je objavilo Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026.
Sudionici su imali priliku saznati sve detalje o načinu prijave, prihvatljivosti prijavitelja, aktivnostima i ostalim uvjetima prijave te postaviti konkretna pitanja za svoje projekte.
Predstavljena je dodjela pet vrsta vaučera:
- Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
- Vaučer za digitalni marketing – VDM
- Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije – VDT
- Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti – VKO
- Vaučer za složena digitalna rješenja – VSD
Iako se najveći interes na radionici iskazao upravo za nabavku digitalne opreme, nažalost to nije prihvatljiva aktivnost u okviru ovog poziva. Aktivnosti koje će biti prihvatljive za financiranje u sklopu poziva su edukacije za razvoj digitalnih vještina, izrada internetskih stranica, aplikacija i e-trgovine, upravljanje društvenim mrežama, izrada strategije digitalne transformacije, dijagnostika kibernetičke sigurnosti te izrada i implementacija složenih digitalnih rješenja.
Prvo razdoblje zaprimanja prijava traje od 1. lipnja 2023. do 7. srpnja 2023., a idući planirani rokovi za podnošenje projektnih prijedloga su: 2. rok od 01.11. do 01.12.2023. godine i 3. rok od 01.03. do 01.04.2024. godine, a projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO.
Za više informacija te pomoć u prijavi na ovaj poziv možete se obratiti u urede Poduzetničkog inkubatora Vela Luka, Centra za poduzetništvo DNŽ i HAMAG BICRO-a.
